Organizator:

Konkurs o Złoty Medal

Podziel się

ZŁOTY MEDAL to nie tylko nagroda, to strategia promocji nagradzanych firm, która zaczyna się na targach Grupy MTP.

ZŁOTY MEDAL - NAGRODA EKSPERTÓW

Do konkursu o Złoty Medal Grupy MTP rocznie startuje niemal 500 produktów. Jednak tylko te z nich, które spełnią regulaminowe kryteria i zyskają pozytywne rekomendacje profesjonalnego jury, otrzymują to prestiżowe wyróżnienie.

Sąd Konkursowy, czyli zespół ekspertów, w którego skład wchodzą wybitni specjaliści reprezentujący odpowiednie dziedziny życia gospodarczego poszukuje produktów nowoczesnych, innowacyjnych i wytworzonych w oparciu o najwyższej klasy technologie. Złoty Medal Grupy MTP jest zatem  potwierdzeniem doskonałości produktu i w konsekwencji elementem jego promocji na rynku.

UWAGA! Formularz zgłoszeniowy do konkursu o Złoty Medal MTP dostępny jest w serwisie Strefa Wystawcy.

STREFA WYSTAWCY REGULAMIN ZŁOTY MEDAL

ZŁOTY MEDAL - WYBÓR KONSUMENTÓW

ZŁOTY MEDAL - WYBÓR KONSUMENTÓW
Po werdykcie Sądu Konkursowego i przyznaniu Złotych Medali wybranym produktom, zaczyna się kolejny etap rywalizacji. Od początku 2012 roku, również przedstawiciele branży i konsumenci mogą w osobnym konkursie Złoty Medal Wybór Konsumentów oddawać swoje głosy na najlepszy w ich opinii produkt targów. Głosowania prowadzone są na stronie www.zlotymedal.com

 

 

PAKIET ZŁOTYCH KORZYŚCI!

Pakiet medalisty to komplet materiałów promocyjnych i świadczeń ze strony Grupy MTP, adresowanych do firm, które uzyskały Złoty Medal za zgłoszony produkt. Pakiet obejmuje m.in. klasyczne materiały BTL w wersji drukowanej, pliki i projekty w wersji elektronicznej do dalszego wykorzystania oraz wybrane usługi PR i reklamowe.

Identyfikacja nagrodzonych produktów na wystawie

  • Prestiżowa statuetka Złotego Medaluoraz dyplom,
  • Logotypwraz z księgą znaku,
  • Szablon reklamypromującej laureata,
  • Stand A4z logo Złotego Medalu,
  • Duża naklejka z logo Złotego Medaluumożliwiająca szybką identyfikację nagrodzonego produktu wśród stoisk na pawilonie targowym.

Kampanie kierowane do zwiedzających i wystawców

  • Szczegółowe opisy nagrodzonych produktóww elektronicznych i drukowanych materiałach targowych: newsletterach, mapkach, planach i folderach dla Zwiedzających. Oznaczają one dotarcie z precyzyjnie przygotowanym komunikatem do każdego targowego gościa.
  • Umieszczenie listy wyróżnionych produktóworaz informacji promocyjnych na stronach internetowych MTP (www.grupamtp.pl, www.zlotymedal.com, strony poszczególnych targów, media społecznościowe).
  • Oznaczenie laureatów Złotego Medaluna elementach identyfikacji wizualnej terenu podczas targów

Informacje w mediach

  • Kampania w branżowych serwisach informacyjnychi na stronach laureatów
  • Wysyłka informacji prasowycho laureacie nagrody do dziennikarzy ogólnopolskich i lokalnych
  • Wywiady z laureatami Złotego Medalu– Wybór Konsumentów i nagród specjalnych - Promocja laureatów w social media oraz dalsza promocja na stronach korporacyjnych i w mediach

Gale i konferencje

  • Udział w ceremonii wręczenia nagród– prestiżowym wydarzeniu z udziałem przedstawicieli branży, a także instytucji, stowarzyszeń i dziennikarzy.
  • Profesjonalne zdjęcia i filmz ceremonii wręczenia nagród

Głosowanie konsumentów

  • Udział nagrodzonych Złotym Medalem produktów w dodatkowym konkursie o Złoty Medal Wybór Konsumentówi możliwość uzyskania dodatkowych świadczeń promocyjnych.  W plebiscycie łącznie oddano już ponad 500 000 głosów za pośrednictwem strony internetowej

Pozostałe elementy Pakietu

  • Przygotowanie profesjonalnych materiałów prasowych,
  • Karta honorowa VIP dla wystawcy, którego produkt uzyskał tytuł Złoty Medal Wybór Konsumentów. Upoważnia ona do wejścia na wszystkie imprezy targowe organizowane przez Grupę MTP, a także do wjazdu na teren targów. Wśród posiadaczy takiej karty znajduje się m.in.: prezydent RP, ministrowie czy korpus dyplomatyczny innych państw.
  • Otrzymanie szczegółowego raportu medialnego - ok 1,5 miesiąca po targach

Masz pytania? Skontaktuj się!

Agnieszka Polacka